Am murit și m-am descoperit pe mine însămi - Anita Moorjani - Librarie Spirituală online Cristal Life

Am murit și m-am descoperit pe mine însămi - Anita Moorjani - Librarie Spirituală online Cristal Life

Detalii din cartea „Am murit și m-am descoperit pe mine însămi - Anita Moorjani

În această biografie profund inspirată, Anita Moorjani povestește cum, după ce a suferit de cancer timp de patru ani, organele ei aproape că și-au încetat activitatea, copleșite de celulele maligne care se răspândiseră în întregul ei corp. Odată intrată în comă, ea a trăit o experiență în apropierea morții cu totul extraordinară, în timpul căreia a înțeles măreția spirituală a ființei sale... dar și cauzele reale ale bolii sale. După ce și-a revenit din comă, starea ei de sănătate s-a îmbunătățit atât de rapid încât a fost externată din spital după numai câteva săptămâni, fără să mai aibă vreo urmă de cancer în corp.
În paginile acestei cărți, Anita își povestește copilăria trăită la Hong Kong, conflictele prin care a trecut în timpul procesului de alegere a unei cariere și de descoperire a sufletului ei pereche, dar și boala care a făcut-o să ajungă în spital, unde a sfidat toate cunoștințele medicale.
Făcând parte dintr-o familie hindusă ce trăia în mijlocul unei comunități chineze și britanice, Anita a crescut într-un mediu cultural conflictual, în care obiceiurile culturale și religioase se băteau cap în cap. După ani de încercări de a-și găsi propria cale în timp ce încerca să facă față inclusiv așteptărilor celor din jurul ei, ea a trăit marea revelație – în urma unei experiențe în apropierea morții – că puterea de a se vindeca singură se află în interiorul ei... și că în acest Univers există miracole pe care nu și le-ar fi imaginat niciodată până atunci.
Cartea de față dovedește dincolo de orice îndoială că noi suntem ființe spirituale care trăiesc o experiență umană... și că suntem cu toții UNA.
Am murit și m-am descoperit pe mine însămi - Anita Moorjani

Cuprinsul cărții „Am murit și m-am descoperit pe mine însămi - Anita Moorjani”

  • Cuvânt înainte de dr. Wayne W. Dyer ... 9
  • Introducere ... 15

Partea I: Căutarea Căii corecte

  • Prolog. Ziua în care „am murit” ... 21
  • Capitolul 1. O educație diferită ... 27
  • Capitolul 2. Multe religii, multe căi ... 39
  • Capitolul 3. Pași greșiți care m-au condus în direcția corectă ... 47
  • Capitolul 4. Marea mea iubire ... 57
  • Capitolul 5. îngrozitorul diagnostic ... 69
  • Capitolul 6. In căutarea mântuirii ... 79

Partea a II-a: Călătoria mea către moarte... și înapoi

  • Capitolul 7. Părăsirea acestei lumi ... 91
  • Capitolul 8. O realitate infinită, dar absolut fantastică ... 107
  • Capitolul 9. Realizarea miracolului ... 115
  • Capitolul 10. Dovada vindecării ... 125
  • Capitolul 11. „Doamnă, oricum aș privi lucrurile, ar trebui să fii moartă!” ... 133
  • Capitolul 12. Viața privită prin alți ochi ... 147
  • Capitolul 13. Găsirea Căii mele ... 155
  • Capitolul 14. Vindecarea este doar începutul ... 167

Partea a III-a: Ce am înțeles în urma acestei experiențe

  • Capitolul 15: De ce m-am îmbolnăvit... și de ce m-am vindecat ... 183
  • Capitolul 16. Sinele infinit și energia universală ... 199
  • Capitolul 17. Permisiunea de a fi tu însuți ... 215
  • Capitolul 18. întrebări și răspunsuri ... 229
  • Cuvânt de încheiere ... 257
  • Mulțumiri ... 259
  • Despre autoare ... 263

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Beneficiile uimitoare ale consumului de Salata Verde asupra sanatatii

Cum sa-ti scazi nivelul de colesterol in mod natural - viata sanatoasa

Sapte beneficii extraordinare ale apei de scortisoara - viata sanatoasa