Învață să trăiești sănătos - DVD carte • Conexiuni Naturiste - Librărie Spirituală - Cărți spirituale online

Învață să trăiești sănătos - DVD carte • Conexiuni Naturiste - Librărie Spirituală - Cărți spirituale online

Pachetul „Învață să trăiești sănătos” - DVD video „Pași către viață prin alimentația naturală” plus carte

În anul 1992 aflam despre alimentația naturală ca mod de viață, despre astrologie și jurnal prin Asociația Elta Universitate. Făceam și eu parte din tagma celor curioși și perseverenți, dar mai ales curioși. Părea incitant să ies din bucătăria tradițională, să mă despart de aragaz, de măcelării, și de gătitul interminabil. La momentul respectiv nu mi-am pus problema rezolvării unor afecțiuni ale sănătății, nu reușeam să fac o astfel de conexiune, dar în sinea mea simțeam că este un drum care mă poate duce mai aproape de lumină. Atunci, nici măcar nu știam că trăiesc în întuneric, și sincer vorbind m-aș fi simțit jignită dacă cineva mi-ar fi spus acest lucru. Îmi puneam însă multe întrebări „existențiale”...
Filmul prezintă conferința cu titlul „Triptic pentru viață”, susținută în cadrul Expozodiac 2007.
  • Rolul alimentației în viața omului.
  • Informații despre cursul de alimentație
Prezintă:
Eli Cătană
Secvențe din filmul „Pași către viață prin alimentația naturală”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Beneficiile uimitoare ale consumului de Salata Verde asupra sanatatii

Cum sa-ti scazi nivelul de colesterol in mod natural - viata sanatoasa

Sapte beneficii extraordinare ale apei de scortisoara - viata sanatoasa