OFFERTĂ! - La Ceruri și înapoi - 19,00 LEI - Viața după moarte - Librărie Spirituală online | Cărți spiritualitate, dezvoltare personală, vindecare, alimentație...

OFFERTĂ! - La Ceruri și înapoi - 19,00 LEI - Viața după moarte - Librărie Spirituală online | Cărți spiritualitate, dezvoltare personală, vindecare, alimentație...

Detalii din cartea „La Ceruri și înapoi”

În 1999, în regiunea Los Ríos din Chile, dr. Mary Neal, chirurg ortoped, soție devotată și mamă iubitoare, s-a înecat într-un accident de caiac. În timp ce cobora o cascadă, caiacul ei s-a blocat la fundul apei și ea a fost complet acoperită. În ciuda eforturilor de salvare, Mary a rămas prea mult timp sub apă și, drept urmare, a murit.

La Ceruri și înapoi este povestirea remarcabilă a călătoriei sale spirituale și descrie ce s-a întâmplat în trecerea de la viață la moarte, la viața eternă și înapoi la viața pământeană. Prezentând în detaliu sentimentele ei, mediul ceresc, comunicarea cu îngerii și tristețea profundă când și-a dat seama că nu-i venise vremea, Mary ne împărtășește experiența captivantă a unui miracol din zilele noastre.

Viața lui Mary s-a schimbat definitiv prin înțelegerea misiunii ei personale pe Pământ, prin conștientizarea lui Dumnezeu, prin relația apropiată cu Iisus Hristos, iar călătoria ei spirituală a fost brusc întărită de experiența directă din ceruri. La ceruri și înapoi vă va refamiliariza cu speranța, cu uimirea și cu promisiunea cerurilor, îmbogățindu-vă credința și calea proprie cu Dumnezeu.

La Ceruri și înapoi

Cuprinsul cărții „La Ceruri și înapoi”

  • Mulțumiri XI
  • Prolog XIII
  • Introducere XVII
  • Capitolul 1 Primii ani 1
  • Capitolul 2 Ieșirea de sub control 7
  • Capitolul 3 Mexic 11
  • Capitolul 4 Retrezirea spirituală 15
  • Capitolul 5 Dumnezeu este statornic 21
  • Capitolul 6 O atitudine de bucurie 25
  • Capitolul 7 Dumnezeu strigă atunci când e nevoie 29
  • Capitolul 8 Ruperea legăturilor 37
  • Capitolul 9 Aventură în Chile 41
  • Capitolul 10 Moartă pe râu 47
  • Capitolul 11 Salvarea mea 51
  • Capitolul 12 Drumul înapoi acasă 57
  • Capitolul 13 Îngeri pe malul râului 65
  • Capitolul 14 Întoarcerea la Wyoming 69
  • Capitolul 15 Puterea rugăciunii 73
  • Capitolul 16 Claritatea viziunii 77
  • Capitolul 17 Conversație cu un înger 83
  • Capitolul 18 Secția de tratament intensiv 89
  • Capitolul 19 Recuperarea mea fizică 93
  • Capitolul 20 Bob 105
  • Capitolul 21 Dragul meu George 111
  • Capitolul 22 Inspirație pentru alții 117
  • Capitolul 23 Dumnezeu rostogolește piatra 123
  • Capitolul 24 Willie 127
  • Capitolul 25 Bill 133
  • Capitolul 26 Chad 137
  • Capitolul 27 Nevoia de a scrie 139
  • Capitolul 28 Cea mai lungă zi din an 145
  • Capitolul 29 Frumosul meu fiu 149
  • Capitolul 30 Cealaltă latură a timpului 153
  • Capitolul 31 Darurile compasiunii 157
  • Capitolul 32 Sincronizare perfectă 163
  • Capitolul 33 Concluzii logice 171
  • Să dăm înapoi 179
  • Întrebări și răspunsuri cu dr. Neal 181
  • Despre autoare 189

Fragmente din cartea „La Ceruri și înapoi”

CAPITOLUL 10
MOARTĂ PE RÂU

„Chiar de voi umbla prin mijlocul umbrei morții, nu mă voi teme de rele, că Tu cu mine ești; toiagul Tău și varga Ta, acestea m-au mângâiat.”
‒ Psalmul 22:4

O persoană care vâslește pe un râu învolburat de munte este ținută în caiac de fusta anti-stropi și chinga de fixare a corpului în interiorul ambarcațiunii. O fustă anti-stropi este o folie din neopren care înconjoară talia caiacistului, se întinde peste punte și formează un strat etanș care nu permite intrarea apei în caiac. O bucată de material cunoscută sub denumirea de chingă de fixare este cusută în partea din față a fustei anti-stropi, pentru a se prinde de caiac. Când vrea să iasă din caiac, caiacistul trebuie să „tragă clinul”, cu alte cuvinte, să tragă chinga pentru a desprinde fusta anti-stropi de corpul caiacului, putând astfel săși folosească picioarele pentru a sări din ambarcațiune. Când mi-am dat seama că fusesem blocată în cascadă, nu am intrat în panică și nu m-am zbătut, ci am încercat cu disperare să ies din caiac folosind câteva tehnici standard.

Am încercat de mai multe ori și cu forță să ajung la chinga de fixare a fustei anti-stropi, dar puterea apei care îmi împingea brațele în aval era prea mare și încercările mele păreau o joacă. Am încercat să împing apărătoarele picioarelor, să răstorn caiacul. Mă gândeam la familia mea și încercam cu disperare să scot capul din apă pentru a putea lua o gură de aer. Mi-am dat seama repede că nu-mi mai puteam controla viitorul. Dumnezeu mă salvase de mai multe ori în trecut, așadar m-am îndreptat încă o dată spre El și I-am cerut intervenția divină. Nu am cerut să fiu salvată. Știam că mă iubea și că avea un plan pentru mine. Am cerut doar să se împlinească voia Lui. Chiar în clipa în care mi-am îndreptat gândul spre El, am fost copleșită de o senzație de calm, de pace, și mă simțeam ca și cum cineva mă ținea în brațe, mă mângâia și mă consola. Mă simțeam așa cum cred că se simte un copilaș legănat la sânul mamei sale. De asemenea, eram foarte sigură că totul va fi bine, indiferent de rezultat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Beneficiile uimitoare ale consumului de Salata Verde asupra sanatatii

Cum sa-ti scazi nivelul de colesterol in mod natural - viata sanatoasa

Sapte beneficii extraordinare ale apei de scortisoara - viata sanatoasa